fredag 14 januari 2011

Snabbtest

Jag älskar kvällstidningarnas webtest, tycker att de är så snillrika…

(Jag har behandlat ämnet förr, här och här.)

På Expressens webtest Hur stressad är Du? ska man ta ställning till ett antal påståenden som

Jag känner mig tidspressad, Jag rör mig snabbt som om jag hade bråttom, Jag går på högt varv och driver på mig själv, Jag skyndar mig även när jag har gott om tid...

genom att välja ett av fyra alternativ: nästan aldrig, ibland, ofta eller nästan alltid.

Det hade räckt med ETT påstående, Jag är stressad, eller hur?

Och då hade testet gått snabbare, vilket hade varit en fördel, om man t ex är stressad…

2 kommentarer:

  1. Jag konstaterar att du inte är stressad.
    1. Du har tid att läsa aftonbladet
    2. Du hinner göra testen
    3. Du bloggar om den

    Jag läser din blogg - inte heller stressad

    Tobbe

    SvaraRadera
  2. Kanske inte stressad, men Du läste för hastigt... Det handlar om Expressen:)

    Allt gott!

    SvaraRadera