måndag 27 september 2010

Rätt man på rätt plats

Idag är det den 27/9. Jag är helt säker, jag har precis kollat. Nyss trodde jag en kort stund att det var första april...

På tv4:s hemsida läste jag nyheten att FN väntas utnämna en officiell kontaktperson med utomjordingar, nämligen chefen för FN:s kontor för ”yttre rymd”-frågor i Wien, Mazlan Othman, då ”så kallade ’förstakontakter’ med utomjordingar framstår som mer sannolika nu än någonsin tidigare”.

Funderar på vilka kvalifikationer som krävs för ett sådant uppdrag. 180 universitetspoäng i marsianska, kanske?

1 kommentar:

  1. Vad vet FN som inte vi vet? Vems barnbarn till FNs ledning är arbetslös?
    UFOn finns jag vet, ET bor på hotell. Det är självklart var skulle de annars bo när de kommer hit de har ju inget eget boende ordnat.
    Tobbe

    SvaraRadera