söndag 22 augusti 2010

Nu förstår jag...

Blondinbella, en av Sveriges framgångsrikaste bloggare räknat i dagliga besökare, avslöjar i Gomorron Sverige hur man blir just en framgångsrik bloggare:

”Ska man driva en blogg och få den stor så kan man inte prata om självkänsla, politik (...) i början…”

Nu förstår jag varför jag inte har tusentals läsare…

Skämt åsido, jag är oerhört tacksam för Dig som läser min blogg, både Du som återkommer regelbundet och Du som tittar in lite då och då, eller någon enstaka gång.

Kommentera gärna mina inlägg: håll med, säg emot, kom med synpunkter och infallsvinklar – dela gärna med Dig, helt enkelt!

Jag drar mig till minnes ett uttalande från en bussguide på en weekendresa till Hamburg. Han sa: ”Är Du nöjd med denna resa, rekommendera den till vänner och bekanta! Är Du missnöjd, prata med mig. Jag far inte med skvaller…”

Alltså… Du som anser min blogg läsvärd, rekommendera den gärna till vänner och bekanta!

God bless!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar